4 Mayıs 2014 Pazar

Bir Pazar Akşamüstü


  Evden çıkmak içimden hiç gelmediği halde güneşin ışıltısı beni dışarı davet ediyordu.Giydim spor ayakkabılarımı ve düştüm yollara. Su sesi dedim her zaman iyi gelir insana. Otobüsten sahile bir 50 metre kala indim. Ve Queen East ' teyim. Boylu boyunca uzanan sahile birkaç adım kala,ağaçların arasından göz kırpıyor dalgalar.İşte sonsuzluk "bu" dedim içimden , huzur kelimesinin karşılığı bu olsa gerek...Her ayrıntısını aklıma kazıyana dek baktım etrafıma.Ayakkabılarını bir köşeye fırlatıp kumda oynayan çocuklar,köpekleriyle kucaklaşan insanlar,ailecek  paten kayan mutluluk tablosu  , ( arka planda barbekü kokusu ) yürüyen babasını scooter 'ı ile yakalamaya çalışan ufaklık... 6 ay süren kışın ardından herkes halinden memnun ve güneşin  tadını doyasıya çıkartıyordu. İnsanı yalnızlığıyla bile barıştıran bir gündü anlayacağınız :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder